همان‌طور که می‌دانید هنگامی که در سایت‌های اینترنتی مختلف در حال وارد کردن رمز عبور خود هستید، این رمز عبور نمایش داده نشده و به جای آن کاراکتر دایره یا ستاره نمایش داده می‌شود.
اما ممکن است شما تمایل داشته باشید مشاهده کنید که آیا رمز عبور خود را صحیح وارد کرده‌اید یا خیر؛ مخصوصا اگر از رمز عبوری پیچیده استفاده می‌کنید و در خصوص این که شخص دیگری صفحه نمایش و رمز عبور وارد شده را ببیند نگران نیستید.
این قابلیت در مرورگر Internet Explorer وجود دارد بدین شکل که با کلیک بر روی علامت چشم در کادر وارد کردن رمز عبور می‌توان کاراکترهای رمز را مشاهده کرد. اما اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و تمایل دارید این قابلیت در این مرورگر نیز فعال باشد در این ترفند چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.


(در حال کار)


بدین منظور نیازمند افزونه‌ای به نام Show/hide passwords هستید.

برای دریافت این افزونه کافی است ابتدا به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/showhide-passwords

سپس بر روی دکمه‌ی Add to Firefox کلیک نمایید و پس از دانلود افزونه بر روی دکمه‌ی Install کلیک کنید تا افزونه نصب شود.

در نهایت با کلیک روی دکمه‌ی Restart Now مرورگر را یک‌بار از نو راه‌اندازی کنید تا تغییرات اعمال گردد.اکنون خواهید دید که گزینه‌ی Show در زیر کادرهای رمز عبور وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن رمز عبور قابل مشاهده است.

همچنین پس از این‌ کار می‌توانید بر روی Hide کلیک کنید تا رمز عبور بار دیگر مخفی گردد.


موضوعات مرتبط: آموزش برنامه ها

تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 17:43 | نویسنده : علی حسینی |
 آدرس IP شما هويت اينترنتی شما است. در فضای وب شما با اين هويت شناسايی خواهید شد و از همين طريق قابل رد گيری هستيد. اما چه کسانی قادر به ديدن آدرس IP شما هستند و اگر آن را بدانند چه اقداماتی را مي توانند صورت دهند؟


 
 چه کسانی می توانند ip رایانه شما را مشاهده کند (در حال کار)
 


وبگردی و گشت و گذار در اينترنت شباهت بسيار زيادی به گشت گذار با يک خودرو دارد. همانند همه خودرو ها افراد هم يک پلاک دارند که سايرين قادر به ديدن آن بوده و اگر لازم باشد می توانند اطلاعات بيشتري را از همين مسير بدست آورند.
 
در واقع آدرس IP مربوط به يک دستگاه به همين شيوه قابل تفسير است، البته با يکسری تفاوت ها وجود دارد.
 
هر زمانی که نرم افزارهايی مانند مرورگرها به وب سايت ها متصل می شوند در پشت صحنه يک يا چندين اتصال به سرور اتفاق می افتد. اين اتصالات داده ها را از سرور ها دانلود ميکنند که معمولا هدف از آن نمايش وب سايت در مرورگر است. اين داده ها از جمله متن، تصوير، اسکريپت ها و ساير مواردی هستند که به مرورگر می گويد اين وب سايت به چه شکل بايد نمايش داده شود.

حال پاسخ اين سوال که چه کسی آدرس IP ما را در اينترنت می بيند، اين است که هر اتصالی اين آدرس را برای سروری که به آن متصل می شود فاش می کند و البته شما هم می توانيد آدرس IP سرور را بدانيد.
 
همين مسئله در مورد ساير ارتباطات اينترنتی نيز صحيح است. يک Client براي ايميل همچون Outlook يا Thunderbird به سرور Mail متصل می شوند و به همين ترتيب هر ارتباط اينترنتی مستلزم شناسايی شدن هويت اينترنتی دو طرف ارتباط است. پس آدرس IP شما در هر ارتباط اينترنتی که هر کدام از دستگاه های شما برقرار می سازند، افشا می شود.
 
آدرس IP حاوی چه اطلاعاتی از شما است؟

دقيقا همانند پلاک يک خودرو، آدرس IP تنها هويت مالک اتصال را فاش می کند و نه هويت راننده را. به اين معنی که اگر از منزل خود اقدام به اتصال به اينترنت کرده ايد، اين به معنی افشا شدن هويت شخص شما نيست. ممکن است هر شخصی از منزل شما به اينترنت متصل شود!
 
در واقع آدرس IP اطلاعات عمومی را افشا می کند. برای مثال حاوی اطلاعات ISP شما و منطقه ای که در آن زندگی می کنيد. البته اطلاعات بسيار جزئی ديگري از همين طريق قابل دريافت است اما به طور معمول IP شما اطلاعات کلی شما را افشا می کند. برای فهميدن آدرس IP خود می توانيد به سادگی عبارت IP Address را در گوگل جستجو کنيد.
 
در واقع يک فرمول کلی در خصوص اطلاعات قابل افشا از طريق IP وجود دارد: هر شخص ديگری به جز ISP اطلاعات کلی از جمله نام ISP و منطقه برقراری ارتباط را می داند، ISP شما اطلاعات بسيار جزئی تر هويتی شما را نيز از طريق IP در اختيار دارد.
 


تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 17:36 | نویسنده : علی حسینی |
 VivaVideo Pro Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فیلم ها و ویدئو ها در دستگاه های اندرویدی است.

 
 
فیلم های خود را حرفه ای ویرایش کنید + دانلود
 
 
این نرم افزار بیش از 50 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد که نشانگر کارایی و قدرت این آن می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید یک گالری حرفه ای از ویدئوهایتان داشته باشید و آنها را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.


 
 
فیلم های خود را حرفه ای ویرایش کنید + دانلود
 


ویژگی های نرم افزار ویرایش فیلم اندروید VivaVideo Pro Video Editor :
 
– پشتیبانی از لنزهای حرفه ای ویدئوها
 
– پشتیبانی از تنظیمات اختصاصی حرفه ای Basic/Selfie/FX/Funny/Music Video/Collage
 
– دارای 9 لنز جالب و کاربردی برای فانتری کردن تصاویر
 
– قابلیت ترکیب حرفه ای تصاویر و ویدئو ها
 
– ایجاد آرشیو های حرفه ای از ویدئو های گرفته شده
 
– ادیتور حرفه ای و بی نظیر ویدئو
 
– کاربری آسان و ظاهر کاربر پسند
 

موضوعات مرتبط: معرفی برنامه

تاريخ : شنبه 3 تير 1394 | 17:39 | نویسنده : علی حسینی |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.