نرم افزار اکسل از برنامه های محبوب و کاربردی آفیس است. از این نرم افزار می توان برای انجام طراحی، حسابداری و ... بهره برد. حال در دریچه تصمیم داریم آموزش هایی کاربردی نسبت به نیازهای شما کاربران را آماده کنیم.همچنین شما می توانید در بخش نظرات آموزش ها، فرمول ها و سبک های مورد نظر خود را درخواست کنید تا در گزارش های بعدی برایتان آماده کنیم.

شما در اکسل می توانید با استفاده از جدولی متشکل از ردیف‌ها و ستون‌ها، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهی و همچنین با استفاده از همین داده‌ها به انجام محاسبات پردازید. اما همان طور که می دانید، برای جمع زدن اعداد داخل دو یا چند سلول بایستی از فرمول SUM بهره برد.جالب است بدانید با استفاده از یک کلید ترکیبی ساده می توان اعداد یک ستون یا سطر را جمع کرده و از استفاده مکرر و خسته کننده فرمول SUM جلوگیری نمود.

در این ترفند تصمیم داریم نحوه جمع سلول‏ ها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما بازگو کنیم.



 
ترفند جمع سریع سلول‏ها در اکسل )
 


ابتدا سلول های که قصد دارید جمع کنید را با ماوس انتخاب کنید.


 
ترفند جمع سریع سلول‏ها در اکسل
 


سپس کافی است کلید ترکیبی ALT و = را فشار داده تا عملیات جمع سلول ها انجام شود.

به عنوان مثال، ما سه سلول ۱،۲ و ۳ را انتخاب کردیم و پس از انجام مراحل بالا، حاصل جمع آن در سلول شماره ۴ نمایش داده شد.


موضوعات مرتبط: آموزش برنامه ها

تاريخ : شنبه 1 تير 1394 | 17:41 | نویسنده : علی حسینی |
Cameyo نرم افزار ساخت نسخه قابل حمل هر برنامه و اجرای مجازی آن به همراه نگه داشتن اطلاعات نرم افزار برای استفاده بر روی رایانه ای دیگر می باشد.





 
 
دیگر نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی سیستم خود نخواهید داشت + دانلود
 
 


شما توسط این نرم افزار دیگر احتیاجی به انجام عملیات نصب نرم افزار نخواهید داشت و می توانید سیستم خود را بصورت پاکسازی شده نگه داری کنید.نرم افزار های کاربردی مجازی و یا نسخه قابل حمل تنها یک فایل EXE می باشند که تمامی اطلاعات ورودی نرم افزار از قبیل فایل ها ، DLL و داده های رجیستری را در خود ذخیره و نگه داری می کنند.

این دسته از نرم افزار ها امکان کپی و جابجایی در محیط های مختلف را بدون نیاز به نصب از روی رسانه های ذخیره سازی را به کاربران خواهند داد.
 
 
 
دانلود و مشخصات فایل


 • حجم :15 مگابایت
 • امتیاز: 

موضوعات مرتبط: معرفی برنامه

تاريخ : شنبه 30 خرداد 1394 | 17:44 | نویسنده : علی حسینی |
 معمولا همه ی افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، از امکانات عادی موتور جستجوگر گوگل به طور روزانه بهره می برند. اما جالب است بدانید،گوگل علاوه بر امکانات متعددی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد،ترفندهای مخفی سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد.

در این ترفند قصد داریم یکی از سرگرمی های گوگل به اسم Do a barrel roll را برای شما کاربران گرامی توضیح دهیم.



 
چرخش 360 درجه صفحات در گوگل)
 




چرخش ۳۶۰ درجه ای

برای انجام این سرگرمی کافی است عبارت do a barrel roll را در کادر جستجوی گوگل جستجو کنید تا پس از آن که نتایج به شما نمایش داده شد، صفحه ی گوگل یک چرخش ۳۶۰ درجه ای داشته باشد.

این ترفند می تواند گزینه ای مناسبی برای جلوگیری از خستگی چشم و ایجاد تنوع در هنگام کار کردن با رایانه باشد.



تاريخ : شنبه 23 خرداد 1394 | 17:42 | نویسنده : علی حسینی |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.