علامت سوالی نشان دادن برنامه ها فارسی

ایا تا به حال برای شما هم پیش امده که در هنگام اجرای یک نرم افزار فارسی  یا به طور مثال برای فارسی کردن برنامه هایی مثل Internet Download Manager به جای نوشته های ان یکسری علامت سوال (؟) و علامتهای نا مفهوم نشان داده میشود.که این مشکل به دو دلیل اتفاق می افتد یکی بوسیله شما درست میشود و دیگری هم در دست طراح ان نرم افزار است که طراح ان برنامه باید قابلیت Unicode UTF-8 VH لحاظ کرده باشد که در مورد ان کاری نمیتوان کرد و از دست های من شما خارج است.اما برای این که اگر از نوع اول بود باید به ترتیب زیر عمل کرد تا این مشکل رفع و حل شود که من به ترتیب از سه ویندوز XP و 8 شروع به کار میکنم:

لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

در ویندوز XP:


موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزآموزش برنامه ها

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 14 بهمن 1393 | 22:28 | نویسنده : علی حسینی |

از آنجایی که ظاهر بخش های مختلف ویندوز 7 با ویندوز های دیگر مایکروسافت متفاوت است و پس از نصب ویندوز کاربران برای تایپ فارسی و اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد خود دچار مشکل می شوند بر آن شدیم تا آن را به صورت تصویری آموزش دهیم.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که در ویندوز 7 نام زبان Farsi به Persian تغییر کرده است.

 

1-دکمه Start ویندوز را بزنید تا Start Menu باز شود، سپس گزینه Control Panel را باز کنید.


موضوعات مرتبط: ترفندهای ویندوزآموزش برنامه ها

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 26 بهمن 1393 | 22:26 | نویسنده : علی حسینی |

راهنمای عمومی برای خرید کارت گرافیکی

 

 

 

 

بعد از پردازنده و مادربرد، کارت گرافيک يکی از مهم ترين قطعات رايانه های شخصی شما است، بسیاری از کاربران و مخصوصا بازی خور ها همیشه اخبار مربوط به کارت گرافیک ها را دنبال میکنند و در صورت توان مالی سعی می کنند کارت گرافیک های روز و مدل بالا را خریداری کنند. با این حال جستجو در اینترنت برای بررسی پیدا کردن بهترین کارت گرافیک بازار با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، همیشه مشکل و گیج‌کننده است و این سوال همیشه در ذهن کاربران مطرح می شود، چه کارت گرافیکی و با چه قیمتی مناسب سیستم و بودجه من است؟ کارت گرافیک دارای مدل های متفاوت با پتانسيل های مختلف می باشد.

 

کاربران با توجه به امکانات کارت گرافيک قادر به استفاده از بازی های کامپیوتری پيشرفته، مشاهده فیلم، و انجام عملیات حرفه ای نظير ضبط و ويرايش فیلم می باشند.

 

اگر می خواهید یک کارت گرافیک مناسب برای سیستم خود خریداری کنید باید با این قطعه سخت افزاری آشنایی کامل داشته باشید و اکثر مدل های آن را بشناسید. ما در این مطلب ضمن آشنا کردن شما با VGA یا کارت گرافیک و نحوه ی عملکرد آن، کارت گرافیک مناسب با نیاز شما را نیز توضیح می دهیم.

 

 

آشنایی با کارت گرافیکی


موضوعات مرتبط: راهنمایی خرید

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1393 | 22:21 | نویسنده : علی حسینی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.