آیا می‌دانستید VLC می‌تواند یک Converter قدرتمند باشد؟

VLC Media Player یک مدیا‌پلیر رایگان بی‌‌نظیر برای کاربران ویندوز است که نه‌تنها تمام Codecهای مورد نیاز برای پخش فایل‌های تصویری شما را فراهم‌ می‌کند بلکه توانایی انجام کارهایی فراتر از پخش فایل‌های مدیا را نیز دارد.

VLC دارای یک Converter قدرتمند با پروفایل‌های از پیش آماده جهت انتخاب است. اگر شما فایلی دراختیار دارید که برای اجرای آنلاین یا پخش روی پلتفرمی دیگر نیاز به تغییر فرمت دارد لزوماً به ابزار پیشرفته‌ای برای این کار احتیاج نیست. VLC برای انجام این تغییر آماده است.

در محیط VLC روی گزینه Media رفته و Convert/Save را کلیک کنید.

فایل تصویری خود را انتخاب کنید، این فایل می‌تواند بصورت ذخیره شده روی هارددیسک، DVD یا Blu-ray، لینک آنلاین از YouTube یا حتی خروجی مستقیم وبکم شما باشد.


سپس فلش کنار کلید Convert/Save را کلیک کرده و Convert را انتخاب کنید.


اکنون در پنجره Convert گزینه‌های Profile را باز کرده و از میان آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. بطور پیش‌فرض گزینه H.264 + MP3 in MP4 انتخاب شده که مناسب‌ترین گزینه برای اجرا روی گوشی‌های موبایل و اجرای آنلاین است.


سپس نام و محل ذخیره فایل خروجی را تعیین کنید، روی Start کلیک کنید تا فرآیند تبدیل آغاز شود. تبدیل ویدئو یک عملیات زمان‌بر است و این امر در VLC هم صادق است. صبور باشید و انتظار نداشته باشید حاصل کار را به سرعت ببینید.

VLC در واقع اکثر Codecهای تصویری رایج را در Converter خود پشتیبانی می‌کند. تبدیل ویدئو در آن تنها منحصر به MP4 نبوده و فرمت‌های MPEG,MKV,FLV,WAV و بسیاری دیگر هم امکان‌پذیر هستند. کافیست دکمه Edit در کنار پنجره کشویی Profile را کلیک کرده تا ببینید چه حق انتخاب‌هایی در اختیارتان قرار دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آموزش برنامه ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, | 15:18 | نویسنده : علی حسینی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.