5 برنامه مفید برای بازیابی اطلاعات

پنج ابزار بازیابی اطلاعات که می‌توانند در کار‌های روزمره به شما کمک کنند

راه‌هایی زیادی برای از دست دادن اطلاعات وجود دارد. مانند مشکل سخت افزار یا خرابی سسیستم عامل یا یک خطای کاربر و یا برنامه‌های مخرب.

اگر این اتفاق برای شما افتاده باشد این ابزارها می‌توانند به شما برای برگرداندن اطلاعات کمک کنند.

 قانون  murphy بیان می کند که:به احتمال زیاد داده‌های که شما از دست داده ایدداده‌های هستند که از آن‌ها نسخه پشتیبان نگرفته‌اید.

خوشبختانه پنج گزینه خوب از ابزارهای بازیابی در دسترس هستند.


R-Studio Data Recovery

R-Studio Data Recovery یک برنامه ریکاوری است که برای بازیابی اطلاعات کامپیوترهای شخصی بکار می‌رود.

تفاوت این نرم‌افزار با دیگر نرم‌افزارهای ریکاوری این است که فقط هارد کامپیوتر را اسکن می‌کند و می‌تواند Image های حافظه کامپیوترهای دیگر را از راه دور کنترل کند. این نرم‌افزار به روش‌های مختلفی جستجوی در حال انجام را نشان می‌دهد.

R-Studio Data Recovery به صورت یک نوار میزان پیشرفت را نمایش می‌دهد همین طور می‌تواند فایل‌های پیدا شده را اگر بخواهید نمایش دهد. نمایش در حال جستجو سرعت کار را کاهش می‌دهد اما در این حالت احتیاج نیست که تا پایان جستجو صبر کنید تا بفهمید چه فایل‌هایی برگشته‌اند.


Pandora Recovery

Pandora Recovery یک نرم افزار بازیابی رایگان است. نکته قابل توجه این برنامه داشتن یک ابزار ساده برای بازیابی اطلاعت است که به صورت مرحله به مرحله به شما می‌گوید مثلا سطل آشغال را چک کنید و یا روش بازیابی را انتخاب کنید.

این نرم افزار سه حالت بازیابی دارد جستجوی فایل‌ها و پوشه‌ها، جستجو با نام، سایز، تاریخ غیره یا جستجوی دقیق. جستجویی دقیق برای شناسایی اطلاعاتی است که کلا موقعیت و مکان آنها خراب  شده است.


EaseUS Data Recovery Wizard

EaseUS Data Recovery Wizard Free Edition امکان بازیابی اطلاعات از هارد شما را ممکن می‌سازد.می‌توان گفت که نسخه رایگان این برنامه فقط یک نوع تبلیغ برای خرید نسخه کاملش است. نسخه رایگان این نرم افزار کار می‌کند اما محدود است و فقط تا یک گیگا بایت بازیابی می‌کند. البته نسخه کرک شده را می‌توانید از سایت گردو دانلود کنید.

در کل می‌توان گفت نرم‌افزاری کاربردی و مفید است. می‌توانید فقط انواع فرمت‌های خاصی را اسکن کنید یا برای درایوهای از دست رفته (پارتیشن های که هیچ چیزی از آن معلوم نیست) جستجو کنید و نتایج را طبقه‌بندی شده بر حسب پسوند فایل دریافت کنید.


Wise Data Recovery

Wise Data Recovery یک ابزار رایگان و کم حجم برای بازیافت است. بهترین ویژگی آن راحتی کارکرد است. کادر جستجو، گزینه Scan و گزینه recover به همین سادگی. یک انتخاب خوب برای کسانی که در زمینه بازیابی اطلاعات تجربه ندارند.


Card Data Recovery

Card Data Recovery با دیگر برنامه های بازیابی در این لیست متفاوت است و مخصوص بازیابی عکس و ویدیو و فایل های صوتی از کارت‌های حافظه می‌باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: معرفی برنامه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, | 15:27 | نویسنده : علی حسینی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.