راهنمای عمومی برای خرید کارت گرافیکی

 

 

 

 

بعد از پردازنده و مادربرد، کارت گرافيک يکی از مهم ترين قطعات رايانه های شخصی شما است، بسیاری از کاربران و مخصوصا بازی خور ها همیشه اخبار مربوط به کارت گرافیک ها را دنبال میکنند و در صورت توان مالی سعی می کنند کارت گرافیک های روز و مدل بالا را خریداری کنند. با این حال جستجو در اینترنت برای بررسی پیدا کردن بهترین کارت گرافیک بازار با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، همیشه مشکل و گیج‌کننده است و این سوال همیشه در ذهن کاربران مطرح می شود، چه کارت گرافیکی و با چه قیمتی مناسب سیستم و بودجه من است؟ کارت گرافیک دارای مدل های متفاوت با پتانسيل های مختلف می باشد.

 

کاربران با توجه به امکانات کارت گرافيک قادر به استفاده از بازی های کامپیوتری پيشرفته، مشاهده فیلم، و انجام عملیات حرفه ای نظير ضبط و ويرايش فیلم می باشند.

 

اگر می خواهید یک کارت گرافیک مناسب برای سیستم خود خریداری کنید باید با این قطعه سخت افزاری آشنایی کامل داشته باشید و اکثر مدل های آن را بشناسید. ما در این مطلب ضمن آشنا کردن شما با VGA یا کارت گرافیک و نحوه ی عملکرد آن، کارت گرافیک مناسب با نیاز شما را نیز توضیح می دهیم.

 

 

آشنایی با کارت گرافیکی


موضوعات مرتبط: راهنمایی خرید

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1393 | 22:21 | نویسنده : علی حسینی |

لپ تاب کم کم داره جای  PC رو میگیره . حالا این اتفاق خوبه یا بده خدا می دونه اما خدا نکنه 1 چیز تو جامعه اپیدمی بشه ، دیگه مردم به هر ضرب و ضوربی که شده میخوان اون حالت اپیدمیک رو حفظ کنن . الان مردم رو دور لپ تاپ افتادن و از پیر و جوون و با سواد و بی سواد و پولدار و فقیر همه دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب می گردن . در علم فردا سوالات زیادی درباره انتخاب درست لپ تاپ ، قیمت لپ تاپ ، مشخصات یک لپ تاپ خوب و هزار و یک مشکل که با لپ تاپ و خرید لپ تاپ داشتن از من پرسیدن که تصمیم گرفتم همه اونا رو به اضافه یک سری سوالی که فکر میکنم دونستن جوابش برای همگان خوبه در این پست بگم . در واقع دوستانی که موقع خرید لپ تاپ سرشون کلاه میره ، جواب همین سوالات رو نمی دونن . باشد که لپ تاپ روا شویم.

لپ تاپ بخرم یا  PC ؟ مقایسه لپ تاپ با PC


موضوعات مرتبط: راهنمایی خرید

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 مهر 1393 | 10:19 | نویسنده : علی حسینی |

راهنمای خرید فلش مموری
 
 هنگام خرید حافظه فلش یا کول دیسک باید مجموعه ای از نکات را مدنظر قرار دهید که در این بخش ما به اختصار اشاره ای به آنها داریم:
 
1. در وهله اول باید مشخص کنید به چه میزان فضا برای نگهداری اطلاعات نیاز دارید و به عبارتی حافظه فلش چند گیگابایتی مورد استفاده شماست؟ این موضوع روی قیمت کالا هم تاثیر دارد. در حال حاضر حافظه های فلش در ظرفیت های گوناگون دو تا 64 گیگابایت و حتی بالاتر در بازار موجودند که می توانید با توجه به نیاز خود از میان ظرفیت های گوناگون یک نمونه مناسب را انتخاب کنید.

2. مورد دیگری که هنگام خرید باید مد نظر قرار گیرد، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی فلش مموری هاست. در حال حاضر اکثر فلش مموری های موجود در بازار از رابط usb 2.0 بهره می برند که البته نسخه های usb 3.0 نیز در بازار موجودند و سرعت بالاتری دارند. پس بنا به


موضوعات مرتبط: راهنمایی خرید

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 شهريور 1393 | 15:33 | نویسنده : علی حسینی |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.